:: امیر یاوندحسنی ::

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

ویژه های وبلاگ
خبرنامه وبلاگ

آدرس ایمیلتان را وارد کنید:

شبکه های اجتماعی
تائيديه پرداخت با Payline


www

با توجه به نیاز روزافزون به اینترنت و خدمات الکترونیکی تحت وب و توجه ویژه‌ای که در این زمینه توسط گروه‌های مختلف اعم از: دولتی، خصوصی و کاربری عام وجود دارد، و هم‌چنین زمینه مناسبی که برای راه‌اندازی کسب وکار اینترنتی فراهم شده است، جهت رفاه حال کاربران عزیزی که فرصت یا دانش کافی برای طراحی وب ندارند، خدمات زیر با قیمتی نازل و کیفیتی تضمین‌شده صورت می‌گیرد: 

1. راه‌اندازی وب‌سایت های شخصی، تجاری (فروشگاه اینترنتی)، و ... به صورت جامع و مطابق با خواسته‌های شما، با کیفیتی تضمین شده و پشتیبانی یک‌ساله رایگان و قیمتی باورنکردنی!!! (تمامی خدمات جانبی از قبیل خرید هاست، دامنه، DNS set و ... را تیم طراحی انجام می‌دهد و نیازی به اقدامی از سوی شما نیست.) [پیشنهاد ویژه]

2. طراحی قالب وب‌سایت برای سیستم های مدیریت محتوا (فعلا فقط وردپرس و دیتالایف)

3. طراحی قالب وبلاگ برای سرویس‌های وبلاگ‌دهی (بلاگ بیان، بلاگفا، میهن‌بلاگ، بلاگ‌اسکای)

4. طراحی بنر تبلیغاتی برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها

«تمامی خدمات ما دارای پشتیبانی بوده و ما کیفیت کارمان را تضمین می‌کنیم.»

جهت سفارش طراحی، شماره تماس و ایمیل خود را در فرم انتهای صفحه درج نمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و درخواست شما را پیگیری کنیم!



گذاشتن پیغام

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.