:: امیر یاوندحسنی ::

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

ویژه های وبلاگ
خبرنامه وبلاگ

آدرس ایمیلتان را وارد کنید:

شبکه های اجتماعی
تائيديه پرداخت با Payline

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

آموزش HTML

سلام و صد سلام و درود فراوان به همه دوستای خوب و همراه من در سری آموزشی برنامه‌نویسی تحت وب. حالتون چطوره؟  احوالتون چطوره؟ خوبین؟ خداروشکر!!! قبل از هرچیزی پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) رو خدمت همتون تبریک عرض می‌کنم. ان‌شالله عنایات خاصه حضرتش شامل حال همگی ما بشود.

اما دوستان عزیزم در جلسه قبلی به بررسی لینک‌ها و صفت‌هاشون در اسناد HTML پرداختیم. امروز قصد داریم به بررسی عنصر <head> در یک سند HTML بپردازیم و اینکه این عنصر چه کاربردی داره و ازش چه استفاده‌هایی می‌توان کرد. بحث امروز یک بحث پایه‌ای است و تمنا دارم همانند جلسات قبل دقت لازم را، بیش از پیش مبذول بفرمائید. با ما همراه باشید.

۱ نظر ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۵
نویسنده: امیر یاوندحسنی

 آموزش HTML

سلام دوستان عزیز؛ با جلسه هفتم از آموزش برنامه‌نویسی تحت وب به زبان HTML در خدمت شما هستیم. در جلسه گذشته به بررسی تگ‌های قالب‌بندی متن پرداختیم. در این جلسه تصمیم داریم به بررسی تگ <a> (لینک) و صفت‌های آن به طور کامل بپردازیم. با ما همراه باشید.

۳ نظر ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۹
نویسنده: امیر یاوندحسنی

آموزش HTML

سلام دوستان؛‌ بسیار خوشحالم که آموزش‌های HTML به خوبی در حال پیشرفت است. امروز با جلسه ششم از آموزش با شما همراه هستم! در جلسه قبل به بررسی صفات عناصر HTML پرداختیم. در انتهای آموزش هم به پیوست، لیست صفت‌های عمومی که قابل استفاده در تمامی عناصر بودند و نیز صفت‌های هر عنصر را به تفکیک جهت دانلود قرار دادیم. در این جلسه به بررسی تگ‌هایی که در نحوه ارائه متون مورد استفاده قرار می‌گیرد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

۱ نظر ۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۶
نویسنده: امیر یاوندحسنی