:: امیر یاوندحسنی ::

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

ویژه های وبلاگ
خبرنامه وبلاگ

آدرس ایمیلتان را وارد کنید:

شبکه های اجتماعی
تائيديه پرداخت با Payline

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

آموزش HTML

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان خوبم. عید سعید قربان رو به همه‌تون خصوصا عزیزانی که امسال «حاجی» شدند تبریک می‌گم. امیدوارم که سالم و سرحال نشسته باشید پای کامپیوترتون و احیانا آموزش‌های مارو دنبال کنید. همونطور که خودتون اطلاع دارید و در پستی که به بهانه ماه مهر زدم هم گفتم،‌ به خاطر حضورم در دانشگاه خیلی‌کم فرصت می‌کنم تا وبلاگ و آموزش‌ها رو آپ کنم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. در این  جلسه از آموزش تصمیم دارم به مانند جلسه قبل به بررسی یکی از مباحث پرکاربرد در بحث ارائه محتوای وب بپردازم. تصمیم دارم نحوه ایجاد لیست‌ها در زبان HTML که گستره‌ی کاربری فراوانی در طراحی منو‌ها و نیز چرخه‌ها (loop) دارد بپردازم. با ما همراه باشید.

۰ نظر ۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۰
نویسنده: امیر یاوندحسنی

آموزش HTML

سلام به همه دوستان عزیزی که آموزش‌های این وبلاگ رو دنبال می‌کنند و ممنونم از صبری که در ارائه این آموزش‌ها پیشه کردند؛ خصوصا در چندروز گذشته که من مشغول کارهای ثبت‌نام دانشگاهم بودم و نتونستم آنلاین بشم. در این جلسه از آموزش به بررسی یکی از مباحث کاربردی در ارائه‌ی محتوا در زبان HTML می پردازیم. در این جلسه با نحوه ایجاد جداول در صفحات وب آشنا شده و به بررسی خواص و صفات جداول در صفحات HTML می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۲ نظر ۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۹
نویسنده: امیر یاوندحسنی

باز آمد، بوی ماه مدرسه ...بوی ماه مدرسه

سلام به همه دوستای مهربون و خوبم؛ فرا رسیدن ماه مهر و مهربونی رو به همه دوستای مهرورز خودم تبریک میگم. همچنین یه تبریک ویژه میگم به دوستانی که بعد از یه تعطیلی سه ماهه دلچسب با تمام فراز و نشیب هاش آماده رفتن به مدرسه شدن و احتمالا الان سر کلاس های درس باشن!

اما جا داره تبریک خاص خودم رو به همه کنکوریهای 92 بگم که بعد از کلی استرس و تلاش نتیجشون رو شهریورماه گرفتند و آماده رفتن به دانشگاهها هستند. خود منم یکی از همون کنکوریهای 92 هستم که خداروشکر تلاشهام نتیجه داد و تونستم در مقطع کارشناسی، رشته برق مخابرات در دوره روزانه قبول بشم. این چند روزه هم که نبودم درگیر مسائل ثبت نام دانشگاه و ... بودم و کم کم دارم آماده تحصیل در دانشگاه می شم. از همه عزیزانی که احیانا آموزشهای وبلاگ رو دنبال می کردند و با تأخیر در ارائه آموزشها مواجه شدن صمیمانه پوزش می خواهم. امیدوارم که بتونم دوره آموزشی HTML رو هرچه زودتر به پایان برسونم؛ چون درگیر مسائل دانشگاهم هستم کمتر می تونم online شم و وبلاگ رو به روز نگه دارم که جا داره بابت این قضیه هم پیشاپیش عذرخواهی کنم. با تمام این احوالات وب قسمت جدانشدنی از زندگی منه و من عاشق وب نویسی هستم. و این کار رو برای دل خودم و دینی که نسبت به وب پارسی بر گردنم احساس میکنم انجام میدم.

۱ نظر ۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۵
نویسنده: امیر یاوندحسنی