:: امیر یاوندحسنی ::

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

ویژه های وبلاگ
خبرنامه وبلاگ

آدرس ایمیلتان را وارد کنید:

شبکه های اجتماعی
تائيديه پرداخت با Payline

روت کردن آسان گوشی‌های XPERIA با یک کلیک!

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ق.ظ

XPERIA 2012 Family

سلام؛ اگر کمی به دنیای گوشی‌های هوشمند (Smart Phones) علاقه‌مند بوده باشید حتما نام سری XPERIA شرکت محبوب سونی به گوشتان خورده است. این سری از اسمارت فون‌ها طیف وسیعی از بازار رو با قیمت‌های گوناگون و امکانات متنوع شامل میشه؛ و به دلیل طراحی‌های بسیار زیبا و امکانات عالی و همچنین قیمت مناسب، این سری طرفدارای بسیار زیادی هم داره!

اما کار ما در اینجا تعریف و تمجید از سری XPERIA سونی نیست و صرفا به دلیل کاربری بالای این گوشی در بین کاربران و اغلب مشکلاتی که در نحوه Root کردن این گوشی‌ها (جهت دسترسی به تنظیمات سیستمی و فولدرهای ریشه؛‌ یه جورایی Root کردن همون دسترسی به حالت Administrator ویندوز هستش که از حوصله این مطلب خارجه) دارند این آموزش رو جهت روت کردن آسان و بدون نیاز به بازکردن Boot Loader گوشی، تنها با یک کلیک ناقابل! قرار میدم. پس اگر احیانا تازه صاحب یک اسمارت‌فون XPERIA شدید و اطلاعاتی راجع به روت‌کردنش ندارید بهتره اول سری به این لینک بزنید تا 10 دلیلی که شما رو ملزم به روت کردن گوشیتون میکنه بدونید!

توجه: قبل از هرچیز باید بدونید که با عمل روت‌کردن گارانتی گوشی شما باطل می‌شه و نمی‌تونید از خدمات گارانتی گوشیتون استفاده کنید. (گارانتی رو کی داده، کی گرفته!!!) اما راه‌هایی هم هست که مجددا گوشیتون رو به حالت unroot (خارج کردن از root) برگردونید؛ پس خیلی از این بابت نگران نباشید. در ضمن این کار رو با مسئولیت خودتون (نه گفته‌های ما) انجام بدید؛ چون احتمال break شدن گوشیتون وجود داره. (ممکنه اکسپریای نازنینتون به یه آجر! تبدیل بشه) ولی نگران نباشید چون احتمالش خیلی ضعیفه! اما اگر گوشیتون رو root کردید و احساس کردید از یه آجر یه اسمارت‌فون به تمام معنا ساختید خیلی تعجب نکنید!!!

اما برای اینکار شما به موارد زیر نیاز دارید:

    - یک دستگاه گوشی XPERIA

    - یک کابل USB

    - یک ذهن با قابلیت اندیشیدن!

در مرحله اول شما باید تشخیص بدید که چه ورژنی از اندروید روی اسمارت‌فون شما نصب شده؛ برای اینکار از منوی Settings گوشیتون قسمت About Phone رو مشاهده کنید. در اون‌جا قسمتی به نام Android Version وجود داره که نسخه اندروید شما رو نشون میده؛ بسته به این‌که گوشی شما از نسخه 2.3 بهره می‌گیره یا از نسخه 4.0 کار شما کمی متفاوت خواهد بود. اما آنچه مسلم است قبل از روت‌کردن گوشی خود بایستی از قسمت security تیک گزینه unknown sources و از قسمت Developer tools در اندروید 4.0 و قسمت connection settings (وچیزی شبیه به آن در قسمت تنظیمات usb) در اندروید 2.3 گزینه usb debugging  را فعال نمائید. (بدون انجام این‌ 2 کار به ‌هیچ وجه مراحل بعدی رو دنبال نکنید!) سپس با توجه به ورژن اندروید گوشی خود ادامه مطلب را پیگیری کنید.

روت کردن گوشی‌های دارای اندروید 2.3:

برای روت کردن گوشی‌های نسخه 2.3 می‌توانید از نرم‌افزار SuperOneClickv2.3.3 استفاده کنید؛ برای این‌کار کافیست پس از فعالسازی قسمت‌های یاد شده در بالا، گوشی خود را به وسیله کابل usb به رایانه خود وصل کنید و سپس روی آیکون نرم‌افزار SuperOneClickv2.3.3 راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را برگزینید و پس از اجرای برنامه طبق تصویر زیر روی گزینه Root کلیک نمائید؛ نرم‌افزار همه کارها رو انجام می‌دهد؛ ابتدا درایور‌های مورد نیاز گوشی شما را نصب کرده و مراحل root کردن را پیمایش می‌کند و در پایان پیغامی مبنی بر root شدن تلفن همراه شما نمایش می‌دهد. همین! حال می‌توانید گوشی خود را از کابل usb جداکرده و به منوی application ها سری بزنید. اگر برنامه superuser را در لیست نرم‌افزار های خود یافتید کار تمام است و می‌توانید از امکانات بی‌حدوحصر گوشی root شده خودتان لذت ببرید. لینک دانلود نرم‌افزار SuperOneClickv2.3.3 در انتهای همین مطلب موجود است.

Root android 2.3

و اما روت کردن گوشی‌های دارای اندروید 4.0:

در گوشی‌های دارای اندروید 4.0 کار حتی از اندروید 2.3 هم راحت‌تر است. شما تنها گزینه‌های unknown sources و usb debugging را طبق دستورات گفته شده در بالا فعال کنید؛ اسمارت‌فون خود را با کابل usb به رایانه‌تان وصل کرده و سپس نرم‌افزار Eroot_V1.3.4 را اجرا نمائید و طبق تصویر زیر روی قسمت علامتگذاری شده کلیک کنید؛ همین! تمامی فرایند‌های root کردن از قبیل نصب درایور‌های مورد نیاز و ... توسط نرم‌افزار انجام می‌شود و نیاز به انجام هیچ‌کاری از جانب شما نیست. اگر فرایند آموزش را درست طی کرده باشید گوشی شما در عرض یک دقیقه یا کمتر root خواهد‌شد.

نرم‌افزار eroot

در پایان، لینک دانلود این دو برنامه رو قرار می‌دم تا مشکلی از بابت جستجو و پیداکردنشون تو اینترنت نداشته باشید!

اگر هم سؤالی در رابطه با این مقاله داشتید یا توضیح خاصی مورد نیاز بود در قسمت نظرات همین مطلب بیان کنید تا در حد دانش و توانم پاسخ بدهم.

دانلود نرم افزار SuperOneClickv2.3.3: دریافت با حجم: 9.9 مگابایت

دانلود نرم افزار Eroot_V1.3.4: دریافت با حجم: 10.4 مگابایت


پیوست به‌روز رسانی پست:

«روش روت گوشی های اکسپریا سال 2013»

  1. ابتدا از لینک زیر برنامه Easy rooting toolkit v17.0 را از اینجا دانلود کنید.
  2. تیک USB Debugging رو از منوی Settings قسمت Developer options فعال کنید.
  3. تیک UNKNOWN SOURCES را در گوشی از مسیر Menu\Settings\Applications\security فعال کنید.
  4. تنظیمات روشن ماندن صفحه نمایش گوشی را روی 10 دقیقه تنظیم کنید.
  5. گوشی خود را توسط کابل USB به سیستم وصل کنید و در صورت نمایش پیغام نصب PC Companion آن‌را Skip کنید.
  6. فایل runme_win.bat از پوشه استخراج‌شده از Easy rooting toolkit را اجرا کنید و پس از نمایش صفحه اجرا برای ادامه کار کلیدی را به دلخواه فشار دهید.
  7. منتظر باشید تا فرآیند نرم افزار تکمیل شود؛ در انتها گوشی شما ریست می‌شود.

در صورتی که فرآیند را درست طی کرده باشید بایستی هم‌اکنون نرم افزار SuperSu در گوشی شما نصب شده باشد.

*لیست گوشی‌هایی که توسط این روش روت شده‌اند را در اینجا مشاهده کنید*


پیوست به روزرسانی 2:

«روت تمامی گوشی ها از هر مدل و برندی و از هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC»

روش جدیدی برای روت تمامی گوشی ها از هر مدل و برندی و از هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به کامپیوتر و تنها با نصب یک نرم افزار ساده معرفی شد. برای دسترسی به این مطلب به این پست مراجعه کنید:

روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC

اگر این مطلب را می‌پسندید آن‌را در گوگل محبوب کنید:

نظرات  (۱۹۲)

سلام
ممنونم از راهنماییتون کمکم کردید.
موفق باشید
سلام
xperia mini st15i با موفقیت د کمتر از 1 دقیقه روت شد
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۸ سنگ آنتیک
با سلام
مچکرم از مطالب مفیدی که گذاشتید.خیلی عالی بود.لطف کردید.موفق و پایدار باشید دوست گرامی
ببخشد من گوشیم ایکسپریا زد تو وهر کاری کردم و پیش هر کافی نتی هم بردم نتونستن روت کنن اندرویدش شیشه و الان بنظرتون با این برنامه های شما روت میشه
پاسخ:
سلام؛ 
اندروید 6 با این روش روت نمی‌شه ولی در روزهای اینده روش روت این ورژن رو به صورت مفصل توضیح میدم.
سلام گوشی من اکسپریاC3
Android5.1.1
چجوری روتش کنم؟
پاسخ:
سلام؛‌ روش معرفی شده روی گوشی شما جواب نمیده و باید روش دیگری رو امتحان کنید. به زودی روش جدیدی رو معرفی می‌کنم.
من میخوام روت کنمerorrkod میده
سلام من گوشیم Sony c3هستش اندرویدم 5.0.2هست چطور روش کنم هر کاری میکنم میزنه ایمن در برابر روت کمکککککککک کنید
چطوری میشه گوشی اکسپرآتی تو را روت کنم
سلام
گوشی من sonyZهست اگه با روشی که شما میگید گوشی رو روت کنم احتمال داره گوشی روشن نشه؟
بعد ممنون میشم روش روت کردن بدون استفاده از رایانه رو توضیح بدین
با سلام و رض خسته نباشید گوشی من سونی اکسپریاE2115 هستش هر کاری میکنم روت نمیشه لطفا راهنمایی کنید باسپاس فراوان
با سلام و وقت بخیر
بنده دارای گوشی سونی v هستم و دارای اندروید 4.3 و برای روت کردن با برنامه e root دارای 4 گزینه می باشد که هنگام روت کردن فقط 3 گزینه تیک سبز رنگ میخورد و گزینه اخر با زمانی حدود 2 دقیقه تیک نمیخورد و صفحه ای با زبان چینی و دارای 3 گزینه که دور آن قرمز می باشد نمایش داده می شود.
ممنون می شوم کمکم کنید
سلام.
خیلی حال دادی. کارت درسته. بعد یک روز کامل جستجو و کار با انواع نرم افزارهای دیگه کارم راه افتاد اساسی.لایک داری.بوس
سلام دوست عزیز. من گوشی t3 sonyدارم میخام بدونم روت کنم امکان داره گوشیم خراب بشه.
درایور ها رو چجوری نصب کنیم
ببخشید من بعد از نصب مراحل ای روت سه کادر قرمز بهم میدهد که نمیدانم برای چیست اخه زبانش چینیست با نشکر
سلام می خواستم ببینم از کجا بفهمم گوشیم بعد از انجام این کارا روت شده؟ انرویدمم4.0.4 هست
گوشیمم xperia mini
و در رقم اخر بیلد نامبرم 87 است
یه سوال دیگه درباره xperia mini اقا این بلوتوث و وای فایش خود به خود روشن میشه چیکار کنم؟
ممنون
سلام گوشی من اکسپریا زدآربا اندروید5.02 هست
من هر کاری میکنم و با هر برنامه ای گوشیم روت نمیشه خواهش مندم راهنمایی کنین
ممنون
ببخشید گوشیمو چند وقت پیش روت کردم البته خودم ن رفتم پیش موبایلی بعد گوشیم هی خاموش روشن میشود بعد دادم درست کردن من گوشیم sony l هست. الان میخام بدونم عیب از روت بوده یا گوشیم؟ ؟!؟ اگ میتونم روتش کنم با کدوم روش برم؟!؟ مدل c2105 اندروید4.1.2

برگرفته شده از: «ayavand.blog.ir»
اقا روی گوشی سونی اکسپریا ام2 اکوا چه برنامه ای جواب میده؟ اندرویدش 4.4.4
سلام بنده eroot رو از همین آدرسی که گذاشتید دانلود کردم اما تصویری که میاد شبیه اسکرین شاتی که گذاشتید نیست و و اون کلید رو نداره
سلام لطفابگید چطورمیتونم سونی اکسپاریاc6603 اندروید ۵.۱.۱رو روت کنم
سلام خسته نباشید. من گوشیSONY Z1 دارم مطمعن هستین که گوی من روت میشه؟ من میترسم که گوشی خراب بشه
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۰ حمیدرضا نوایی
سلام من یه z1 sony دارم با هر نرم افزاری میخام روت ش کنم نمیشه مینویسه روت فیلد اندرویدم 5.1.1 هست راهنمایی کنید لطفا
سلام . ببخشید گوشی من وقتی که زنگ میخوره خاموش میشود با روت کردن درست میشه
سلام من با هر نرم افزاری روت کردم گوشی و داغون کرد مطمئن ترین روش برا روت اکسپریا تی ایکس چیه؟با تشکر
پاسخ:
سلام بهترین روش روت برای گوشی‌های سال 2012 و 2013 سونی همین روش Towel root است که تحت عنوان «روت کردن تمام گوشی ها بدون نیاز به PC تنها با یک کلیک» در وبلاگ منتشر شده‌است.
سلام لطفا راهنمایی کنید منو، گوشی اکسپریا زد سه سونی، نسخه آندروید 5.1.1 دارم میخوام روتش کنم از چه برنامه ای استفاده کنم ممنون
عکسام پاک شده می خام برگردونم باید روت بشه گوشیم؟؟ z1sony
پاسخ:
سلام، خیر نیازی به روت گوشی خود ندارید
سلام گوشیم سونی اس پی هستش تا حالا هزارتا روش رفتم روت نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
من روت مییزنم 3 تاش تیک میخوره اون اخری تیک نمیخوره ور ن گوشیم 5
سلام
گوشی من سونی اکسپریا ال هس
میخوام روت کنم ، اما دوس ندارم پشیمون شم از کاری که کردم
. اندروید 4.1.2 jelly bean
build number : 15.0.A.2.17
ادمین ؟ دوستان ؟
منو به یه راهنمایی و کمک 100% دقیق و عملی هدایت فرمایید
مرسی ^.^
سلام
کوشیم اکسپریاzrهستش با اندروید5.1
با چه برنامه ای و چجوری روت کنم؟
برنامه های زیادی امتحان کردم..ولی فایده نداشتن:-(
خسته شدم دیگه...ممنون میشم کامل راهنماییم کنین
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۶ ارباب جهنمی
سلام من طبق گفته های بالا انجام دادم از کجا بفهمم گوشیم روت شده یا نه در ضمن گوشی سونی اکسپریا ال هست با ورژن4.2.2. ممنون میشم پاسخ بدهید
سلام دوتا گزینه رو فعال کردم گوشیمم وصل کردم ولی نرم افزار روت رو گوشم غیر فعال یعنی نشون نمیده گوشیم وصله و گزینه سبز وجود نداره مدل گوشی من سونی اکسپریا نول لطفا زودتر جواب بدین
سلام دوست عزیز
میشه بهم بگی چطوری گوشی z2 مدل D6502 رو با اندروید 5.1.1 رو روت کنم؟! لطفا کمکم کنید.یاتشکر از سایت خوبتون
سلام خسته نباشید.من هر کاری میکنم برام سخته ک گوشیمو روت کنم.مدل گوشیم xperia spهست.و اندرویدشم4.3هست.ی راه اسون ب من بگید.میتونم از وصل کرن گوشی با رایانه روت نکنم؟خواهش میکنم زود راهنماییم کنید
ببخشید یادم رفت بگم اندروید گوشیم 5.1.1 Xperia z2
سلام،گوشی من z2هستش برای روت کردنش راهنمایی میخوام،وفقط برا بازی کلش اف کلنز میخوام روت کنم احتمالش هست مشکلی برای گوشی پیش بیاد، اگه روت کنم محتویات روی رم حذف میشه، اگه حذف میشه، میشه بدون رم روت کنم،ممنون میشم اگه کمکم کنید مرسی
سلام
گوشی من اکسپریا گو یا st27i هست و اندروید 4.1.2 هست ولی وقتی گوشی رو به کامپیوتر وصل می کنم برنامه ی eroot گوشی رو شناسایی نمی کنه.
سلام دوست عزیز گوشی من سونی اکسپریا zهستش می خواستم ی برنامه ای برای روت دستی بهم معرفی کنید با خود گوشی بدون مشکل روت بشه. ممنون، اندروید 4.4.4هستش مدل گوشی c0682
سلام دوست عزیز گوشی من سونی اکسپریا zهستش می خواستم ی برنامه ای برای روت دستی بهم معرفی کنید با خود گوشی بدون مشکل روت بشه. ممنون
سلام.وقت بخیر.گوشی من اکسپریا z مدل C660 و اندرویید 4.2.2 است.حافظه داخلی پر شده و قبلا براحتی وارد SDکارت شد.بار دوم که SD را خالی کردم هربار که انتقال میدهد فقط در حد یکی دو عکس هست.جالب آنکه تمام گوشی را سبک کردم.حتی اپلیکشن های دانلود شده مثل واتساپ و تلگرام رو پاک کردم،ولی اصلا حافظه داخلی جا باز.نمیکنه و مدام پیغام میده 95 درصد پره و به SD منتقل کن.اما کلید ترانسفر خاموشه.من چه باید بکنم.بی نهایت سپاسگزارم که وقت می گذارید و پاسخ می دهید.
سلام، گوشی من سونی Xperia sp ست، نه ضربه خورده نه اب ریخته روش ولی نوار منوی پایین صفحه کار نمیکنه باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنید لطفا
سلام تورو خدا کمک فوری گوشیم Sony Xperia Eهست اندروید 4.1.1چیکار کنم؟ ؟؟
سلام.خسته نباشید
گوشی من سونی اکسپریا اس ال هستش روت بدون نیاز به پی سی رو انجام دادم ولی سوپر سو که باز میکنم تو گوشی ارور میده که کامل نصب نشده.
با لپ تاپ هم اقدام کردن برا روت که متاسفانه ایزی روت اونجا هم ارور میده.ویندوز هشت هست و شبیه ساز اندروید هم نصب هست وقتی ایزی روت اجرا میشه ارور میده که چندتا دسگاه به کامپیوتر وصلن و ادامه نمیده.توروخدا راهنمایی کنین گیج شدم.
سلام خسته نباشید
گوشی من sony m2 aqua هست آندرویدشم 4.4.4 میخوام روت کنم البته قبلش خواستم مشورت کنم ببینم مشکلی پیش خواهد اومد یا خیر
و اینک روش روت رو راهنمایی کنید
سلام .من گوشیم اکسپریا z با آندروید 5.1.1

چطوری روتش کنم
لطفا راهنمایی کنید
سلام وقتی با این برنامه میخوام روت کنم پیغام میاد که گوشی شمارو پشتیبانی نمیکنه گوشیم xperia c3 اندروید 5.0.2
سلام گوشی من سونی زد تو هستش و با هیچ راهی نتونستم روتش کنم لطفا یه روشی به من بگید که هم راحت باشد هم ساده ممنون . لطفا ایمیل کنید ممنون
سلام خسته نباشید من گوشیم Xperia neo هستش ! اندروید 2.3.3 هرچه میگردم اون گزینه ها رو که گفتید فعال کنید رو پیدا نمیکنم میشه راهنمایی کنید !؟؟ ممنون
لعنت خدا بر گوشی سونی با این همه مشکلش.
Z2 دارم و صداش فوق‌العاده پایینه.روت به هیچ روشی نمیشه.زود و زیاد داغ میکنه.حیف پولم.
سلام
گوشی من اکسپریا نئو ال هستش و تمام کاری رو که شما گفتید انجام دادم
ولی وقتی برنامه Eroot_V1.3.4 رو باز میکنم هیچ گزینه ای نمیاد که من کلیک کنم
ایا باید چیز دیگری نصب کنم لطفا راهنمایی کنیید
با سلام من گوشیم اکسپریا ال هست برای روت کردن اون کمی میترسم اما میخام بدونم که مطالب شما تضمینی هست یا اینکه امتحان نشده مرسی
با سلام خدمت شما می خواهم کمکم کنید که گوشی سونی e1 دوسیمکارته با اندروید 4.4.2 با کدوم روش قابل روت شدن هست؟
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۴ محمدباقرنعلبندی
گوشی من سونی اکسپریا نوال میباشد دوست عزیزچطوری روت کنم.
سلام و خسته نباشید برنامه خیلی کاربردی بود گوشی من سونی اکسپریا تی روت شد .ممنون
سلام خسته نباشید. من گوشیمو روت کردم حالا دیگه آپدیت نمیشه چطور آپدیت کنم. با فلش تولز امتحان کردم ارور داد. Xperia. Z 4.3 c6602
سلام.گوشی من xperia z2هستش با آندروید5.0.2.هرکاری کردم روت نشد.پیش خیلی از گوشی فروشی ها هم بردم اما نتونستن لطفا بگین چکار کنم؟
حاج امیر اگه میشه در مورد روش Towelroot برای گوشی اکسپریا وی با اندروید4.3 هم یه توضیح بده
سلام داداش خسته نباشید گوشی من اکسپریا وی هستش سوالمم اینه که وقتی ب مرحله اخر یعنی اجرا کردن برنامه eroot میرسم روت رو میزنم اجرا نمیشه.لطف کنید راهنماییم کنید
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۳ samansas77@gmil.com
سلام خسته نباشید گوشیم سونی وی 4.1 هستش خودبه خود ری استارت میشه چند جا هم بردم گفتن فلاش قبول نمیکنه اگه راه حلی برای درست شدنش دارین... لطفا کمکم کنین
سلام خسته نباشید گوشیم سونی وی4.1 هست خودبه خود خاموش وروشن میشه درضمن چند جا هم بردم برای تعمیر گفتن فلاش قبول نمی کنه خواهشا اگه راهی داره... لطفا کمکم کنید
سلام گوشی من سونی e1(دوسیمکارت) هر کاری کردم روت نشد با هر برنامه ای که فکرشو کنی امتحان کردم به متخصص هم نشون دادم نتونست کاری کنه.اندرویش 4.4.2 چکار کنم کمکم کنید
سلام من یه باز این برنامه رو باز کردم بستمش حالا که امدم بازش کنم باز نمیشه مشکل از کجاست .ممنون اگه جوابمو بدین
سلام خسته نباشید گوشی من سونیT2 ultra daul sim هستش با اندروید4.4.3 از روشی که گفتید رفتم ولی گوشیم روت نشد نمیدونم باید چیکار کنم برنامه erootعمل میکنه چندتا گزینه میاد همه تیک میخورن ب جز آخری لطفاً کمکم کنید
با سلام و درود
بنده xperia L دارم و ورژن ان 4.2 است اما پس از تنظیماتی که فرموده بودید خواستم از نرم افزار Eroot_V1.3.4 استفاده کنم اصلا توی این نرم افزار مدل گوشی رو نمیشناسی و هیچ کلیدی فعال نیست .

سپاس از شما
سلام
گوشی من xperia V هست که قبلا روت کردم و حالا روتش پریده و برنامه هایی مثل تیتانیوم بکاپ هم عدم شناسایی روت رو میزنه
با iRoot هم دو سری روت کردم میزنه با موفقیت روت شد اما روت نشده!
چه کنم؟ کمک بفرمایید لطفا

نسخه اندرویدم 4.3 با بیلدنامبرِ 2.5.آ.9.2 هست
سلام گوشی من سونی e1 هرکاری میکنم روت نمیشه با هر برنامه ای بگی امتحان کردم اما نشد.پیش متخصص هم بردم نتونست کاری کنه .باید دیگه چکار کنم ؟کمکم کنید.
با سلام وتشکر گوشی xperia sp مدل c5302 با اندروید 4.3 به راحتی با این روش روت شد
با سلام.ببخشید گوشیه من سونی ال هستش با ورژن اندروید 4.2.2میخواستم روت کنمش مشکلی ک براش پیش نمیاد بد وقتی گوشی بیرک میشه رهه برگشتی هم هست
؟

نرم افزار super one click چیه؟
ب چه دردی میخوره؟
ممنون میشم سریع جواب بدید خیلی لازم دارم
گوشی من z2 بانسخه اندرویدی 5.0.2 هست ممنون میشم بگید چجوری روت کنم؟؟؟؟؟


ممنون
سلام ممنون از راهنماییتون
از کجا بفهمیم که گوشیمون روت شده یا نه؟
مرسی
سلام دوست عزیز
من گوشیم سونی اکسپریا و یهست وزژن 4.3 و قبلا روت کرده بودم
به دلایلی بع وسیله همون برنامه روتم ان روت کردم
الان هر کاری میکنم دیگه اصلا نمیتونم روت کنم
اگر بتونید کمکم کنید واقعا ممنون میشم و حاضرم هر طور بگید جبران کنم
چون ممکن هست این سایت نیام ممنون میشم قربان برام ایمیل کنید
روش روت با کامپیوترو موبایل همن تست کردم حتی همین برنامه هایی که گذاشتید!
یه دنیا سپاس
پاسخ:
سلام دوست عزیز
شما قبل از هر چیز گوشیت رو ریست فکتوری کن و سپس اقدام به روت به روش قبل کن. نتیجه می گیری!
با سلام و خسته نباشید
گوشی من xperia ion هست
تمام مراحلی که گفتید انجام دادم
ظاهرا گوشی شناسایی نمیشه
چه تنظیماتی از قبیل اتصالات گوشی به کامپیوتر وجود داره
کلافم کرده
سلام.میشه sony xperia m2 رو با این برنامه روت کرد؟
خیلی باحالید.
مرسی
گوشی من xperia mini 4.0.4 بود و به راحتی روت شد، خیلی ممنونم بابت معرفی برنامه
با سلام
من گوشیم اکسپریا ال هست اندروید 4.1.2 مدلش هم 2013 هست حالامیشه بگید دقیقا از کدوم روش استفاده کنم؟
منون از وبلاگ عالی تون
پاسخ:
روش معرفی شده برای روت گوشی های سال 2013 و همچنین روت بدون نیاز به PC استفاده کنید.
سلام من گوشیم اکسپریا وی هست امروز با کینگ روت روت کردم اما هیچ راست میشه و خودبخود خاموش روشن میشه باید چیکار کنم؟ چطوری از روت خارج میشه؟
سلام
مرسی از مطالب مفیدتان
دوست عزیز گوشی من اکسپریا مینی با اندروید 2.3هست چطور بدون کامپیوتر روتش کنم و با کدام نرم افزار
پاسخ:
با سلام؛ برای روت گوشی خود بدون کامپیوتر از روش towel root و یا framaroot استفاده کنید.
سلام.سونی zr روت نشد با هیچکدوم روش دیگه ای هم هست...اگه هست ممنون میشم کمک کنید.ممنون
پاسخ:
سلام؛ ورژن اندرویدتون؟
ببخشید گوشیمو چند وقت پیش روت کردم با v root بعد گوشیم هی خاموش روشن میشود بعد دادیم درست کردن من گوشیم sony l هست ایا با این نرم افزار روت کنم همونجوری میشه ؟؟کمکم کنید لطفا......
پاسخ:
سلام؛ این مشکل مربوط به روت کردن نیست مگر اینکه پس از روت کردن اقدام به پاک کردن فایل های سیستمی گوشی به اشتباه کرده باشید.
sllm.age bekhaym kasi natone pm haye toye viber va sms haye goshito ba backup nabine bayad chikar kard?age goshimo reaset konm bazam ba backup mitone bbine?? chikar bayad konm k dg on pma barnagarde??
modele goshim:sony xperia neo L
پاسخ:
سلام؛ پوشه هایی نظیر وایبر و واتس اپ رو از داخل مموری گوشیتون پاک کنید و سپس فکتوری ریست انجام دهید و مطمئن باشید pm های شما قابل بازگشت نخواهد بود.
slm .man xperia z2 daram ta hala 100 ravesh emtehan kardam ye rahnamaii bokoni mamnonet misham build number 127
پاسخ:
سلام؛
برای روت گوشی های سری z تنها یک راه حل وجود دارد. (راه حلی به غیر از نصب منوی ریکاوری)
ابتدا کرنل یک ورژن قبل تر از این بیلد گوشی خود را توسط فلش تولز، فلش کنید.
سپس با استفاده از یکی از ابزار های روت (نظیر tr، framaroot ، easy root و ...) اقدام به روت گوشی خود نمائید.
سپس مجددا کرنل نسخه کنونی خود را توسط فلش تولز فلش کنید.

----- ضمائم: دیدن ویدئوی مقابل هم میتواند مفید واقع شود: www.youtube.com/watch?v=atOMK8KpkC4
سلام
مرسی از توضیح خوبتون
فقط یه سوال داشتم
اگه گوشی وقتی داره روت میشه مشکلی واسش پیش بیاد و بقول خودتون بشه اجر قابل ان روت هست؟ یعنی بشه درستش کرد
یا اینکه باید گوشی رو دیگه کلا دور انداخت؟
شانس نداریم ما اگه از 100 درصد مردم 99 درصد مشکلی واسشون پیش نیاد ما دقیقا از هموناییم ک جز اون 1 درصدن!
ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
سلام؛ 
با این روشی که معرفی ‌شده یا گوشیتون روت می‌شه یا هیچ اتفاقی نمی‌افته. و هیچ نگرانی از این بابت وجود نداره.
بازم اگه مدل گوش‌تون رو دقیق به همراه ورژن اندرویدش ذکر کنید بهتر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم.
سلام خواهشا کمکم کنید: روش کامل تصویری با جزئیات و تست شده از روت کردن گوشی سونی T2 ultra daul sim بذارید... خواهشا یک روش 100 درصد تست شده بذارید...ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام دوست خوبم. 
این آموزش کامله: www.youtube.com/watch?v=cFBFHqGIwOw
سلام من گوشیم اکسپریا زدa هست ورژن 4.4.4 با هیزی تا الان نتونستم روت کنم دارم تغییر میدم به 4.3 تا روت کنم ایشالا که بشه
پاسخ:
سلام؛ نیازی به این‌کار نیست.
تنها کرنل یک بیلد قبل‌تر از آخرین نسخه 4.4.4 را فلش کنید. گوشی خود را روت کرده و مجددا کرنل آخرین نسخه را فلش بزنید.
ایا گوشی سونی اکسپریا اکو ام 2 رو میشه با این برنامه روت کرد؟؟؟؟؟
لطقا راهنمایی کنید چگونه درایور هایه گوشی رو نصب کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام، خیر!
درایورهای گوشی رو می‌توانید از طریق نصب Pc suite سونی و یا دانلود درایور های نرم افزار فلش تولز نصب کنید.
مورد دوم رو توصیه می‌کنم.
سلام داداش
لطفا اموزش روت کردن گوشیZ3روهم بزار
خدایش من و چندتا از دوستام بدجور لازیم
توی گوگل هم چیز بدردبخوری نبود
فقط تو میتونی کمک کنی
لطفا ج بده مرسی
پاسخ:
سلام. ساده ترین روش نصب ریکاوری منو است. پس از آن امکان روت گوشی‌ شما از طریق ریکاوری به راحتی امکان‌پذیر است. (با جستجوی عبارت نصب supersu از طریق ریکاوری این مهم قابل ذسترسی است.)

روش نصب ریکاوری منو: 
  • Download ES File explorer or you favourite Explorer with root rights and mount /system rw.
  • Download Z3 Dualrecovery on your computer.
  • Extract the zip on your PC and start install.bat
  • Choose option 1 and follow the on screen instructions.
  • The phone will test reboot to Team Win Recovery.
  • Restart your phone and you are good to go.
  • You now will have a new application NDR Utils, which can easily boot you phone to the chosen recovery.
man hiiiiiiiich vakh too comment ha jav gir nemsiheam k tariif konam vali KHODA VAKILI EYVALLLLLLA DARI LOOOTI
سلام من گوشیم sony pهستش برنامه e root و ک باز میکنم گزینه روت نمیاد کابلم وصله تیکه هایی هم ک گفتین فعاله چکار باید کنم.
البته کابلم کابل یو اس پی شارژر هستش اگه ایراد از اینه بگید
پاسخ:
احتمالا درایور های گوشیتون به خوبی روی کامپیوتر نصب نشده اند.
سلام.
گوشی من سونیz1هست باورژن اندرویید4.4.4لطفا راهنماییم کنین قابل روت شدن هست؟؟درپیام قبلی ورژن را اشتباهی نوشتم مرسی
سلام.
گوشی من سونیz1با ورژن اندرویید 4.4هست میخاستم ببینم واقعا روت میشه تروخدا کمکم کنید مرسی
پاسخ:
سلام، تنها روش روت کردن android z1:
برای روت گوشیتون اقدامات زیر رو انجام بدید.
1. ابتدا فایل های زیر را دانلود کنید:
2. نرم افزار Flashtool رو نصب کنید و درایورهای اون رو که در پوشه drivers نرم افزار هستش رو نصب کنید. در صفحه ای از نصب فایل driver ها حتما تیک موارد Flashmode drivers و fastboot drivers رو بزنید. اگر مدل xperia z1 هم در لیست بود تیک بزنید.
3.با استفاده از نرم افزار Flashtool کرنل c690x_14.4.A.0.108_kernelonly.ftf را فلش بزنید.
(آموزش زدن کردن رو ضمیمه کردم براتون)
4. در این حالت با استفاده از روش آموزش داده شده در وبلاگ گوشیتون رو روت کنید. (هر روش دیگری رو هم می‌توانید امتحان کنید. نظیر Vroot، framaroot و ...)
5. مجددا با استفاده از نرم افزار flashtool فایل C690X_14.4.A.0.157_KernelOnly.ftf رو فلش بزنید.
6. مراحل تمام است و گوشی شما روت شده است.
نکته: هنگامی که در مرحله 2 کرنل نسخه قبل رو فلش کردید وای فای گوشی شما کار نمی کند و با زدن کرنل نسخه فعلی مجددا فعال می‌شود و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.
۱۴ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۸ اشکان ابراهیم
سلام من گوشی experia arc s دارم با اندروید 4.0.4
که طبق توضیحات تمام تنظظماتش هم انجام دادم
درضمن درایور گوشیم هم تو لپ تاپم نصب کردم همه چی اوکیه
منتها وقتی توسط برنامه eroot گزینه root رو میزنم اولش که چهارتا گزینه داره سه تاش سبز میشه چهارمیش سبز نمیشه و یه گزینه روت دیگر میاد که اونو میزنم سه تا گزینه میاد که باز دوتاش سبز میشه سومی نمیشه و دراخر باز برمیگرده مرحله اول یعنی همون چهارگزینه اولی
پاسخ:
شما روش Vroot و یا framaroot  رو امتحان کنید.
سلام خسته نباشید من گوشیم اکسپریا st15iاندروید 2.3داه میخوام ببرم بالا نمیتونم همه روشارم رفتم یه کمک به من بکنید
پاسخ:
روش های معرفی شده قطعا کارسازند، دقت بفرمایید درایورهای گوشیتون بصورت صحیح نصب شده باشند!
سلام.من گوشی xperia z دارم با اندروید 4.4 با روش اخر پست روت نشد چیکار کنم؟
سلام...
خسته نباشی برادر امیر !
Xperia Neo دارم ورژن 4.0.4 ، به روش Eroot جواب داد ؛
خیلی ممنون .
سلام دوست عزیز
واقعا ممنونم از شما
من 10 برنامه رو به سختی و بارها تست کردم نشد..این روش همانطور که دوستان گفتند خیلی سریع روت شد.
در پناه حق باشی
گوشی من اکسپریا ال
سلام یه روش بی دردسر برای روت گوشی خودم میخواستم گوشی اکسپریا وی با اندروید 4.1.2 این سومین پیام بنده هستش لطفا پاسخ دهید ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیزم!
متاسفانه امکان تماس گرفتن برایم مقدور نیست و تنها پل ارتباطی من با مخاطبانم تنها همین وبلاگ است.
شما برای روت اکسپریا وی از همین روش معرفی شده در پست روت تمام گوشی ها بدون نیاز به pc  که در انتهای همین پست نیز آمده است استفاده کنید.
این روش روی تعداد بسیار زیادی اکسپریا وی با این ورژن تست شده و حتما جواب می‌دهد.
برای انتقال فایل ها به مموری کارت هم می‌توانید از نرم افزار app2sd و یا آموزش ارائه شده در لینک زیر استفاده کنید:
داداش سلام
دستت درد نکنه
انشالا یه هرچی دوس داری برسی
سلام.اگه از Eroot استفاده کنم برای روت کردن اطلاعات گوشی مثل شماره ها پیغامها عکسها و .... پاک میشن یا خیر؟ و سوال بعد اینکه فرق استفاده از روت با یک کلیک با نصب کاستوم رام و ... چیه؟ممنون
پاسخ:
سلام؛ خیر این اطلاعات پاک نمی‌شوند ولی شما برای احتیاط بکاپ داشته باشید.
فرق روت با یک کلیک با نصب کاستوم رام در اینه که شما با روت با یک کلیک تنها رام گوشی رو روت می کنید. ولی در نصب کاستوم رام، شما یک نسخه سفارشی سازی شده از اندروید رو که بصورت پیش فرض روت هم شده است رو استفاده میکنید که البته نصب کاستوم رام گاها نیاز به شکستن بوتلودر نیز دارد.
سلام یک xperia m و یکی m2 رو دارم هر دو مدل رو می خوام روت کنم لطفا" یک راه حل خیلی آسان بهم پیشنهاد کنید چون مبتدی هستم
پاسخ:
سلام؛ شما از روش معرفی شده در آخر همین پست یعنی روت تمامی گوشی ها بدون نیاز به pc استفاده کنید.
سلام ببخشید کامپیوتر باید ب اینترنت هم متصل باشه یا نه؟
پاسخ:
سلام؛ خیر نیازی نیست!
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۰ محسن 11111111111111111
از کجا بفهمیم گوشی روت شده یا نه
من نرم افزار رو نصب کردم و make it ra1n رو زدم و گوشی ریست نشد
نرم افزار root checker pro رو نصب کردم که میگه root access is not properly
ولی یه نرم افزار دیگه میگه روت شده
پاسخ:
راه حل مطمئن نصب SUPERSU و چک کردن درست عمل کردن آن است.
سلام.ممنون از راهنمایی :)
گوشی sony Z
در قسمت about phon----> build number(اخرین گزینه)
7بار روش بزنید،این پیام نوشته میشه----->You are now a Developer
aziz lotfan rahnamayi kon gooshim xperia v hast va tamam ravesh haro emtehan kardam nashod help me plz androidam hast 4.1.2
پاسخ:
سلام دوست عزیز. گوشی اکسپریا V به راحتی با روش Towelroot روت می شود. توضیحات این روش در آخرین پست این وبلاگ موجود است.
merc az zahamatetoon , " xperia p " done! ;)
merc az zahamatetoon , " xperia p " done! ;)
سلام.گوشی من Xperia Z مدل 6602 دارای اندروید 4.3 می باشد.می خواستم بدونم به کدوم روش روتش کنم
پاسخ:
با روش معرفی شده در پست روت تمامی گوشی ها بدون نیاز به pc به راحتی روت می شود!
سلام. من گوشی Sony Xperia L با اندروید ورژن 4.2.2 دارم. تمام این مراحل رو هم رفتم. نه یکبار چندین بار ولی هر بار در چهارمین مرحله خطا میده. باید چه کار کنم. میشه راهنمایی کنید. ممنون میشم.
من از صفحات خطا عکس هم گرفتم. ولی متاسفانه شما جایی برای ضمیمه کردن عکسها ندارید وگرنه عکسها رو هم میفرستادم. اگه امکانی برای فرستادن عکسها دارید لطفا بهم بگید تا تصاویرش رو هم براتون بفرستم.
پاسخ:
شما از روش vroot که در لینک زیر برای xperia l توضیح داده شده است استفاده کنید:
سلام من اکسپریا میرو دارم من تمام کار های گفته شده رو درست انجام دادم ولی وقتی توی برنامه eroot روت رو میزنم بعد از گذشت چند ثانیه دوباره به همون گزینه برمیگرده :(((
پاسخ:
سلام؛ شما از روش vroot استفاده کنید. این مورد گاها پیش میاد!
سلام خسته نباشید..من گوشی سونی اریکسون ایکس پریا 8 با اندرویید 2.1 دارم.این نرم افزار رو که گفتین تو گوشیم نصب کردم.اما وقتی روش کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمی افته و از برنامه سریع میپره بیرون و برمیگرده رو بک گراند گوشیم! اگه میشه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست ممنون
پاسخ:
سلام؛ شما از نرم افزارهای vroot یا eroot برای روت کردن استفاده بکنید!
آیااینی که گفتیدروی گوشی xperia neo lجواب میده؟
پاسخ:
سلام معمولا جواب میدهد ولی اگر جواب نداد از روش های معرفی شده در پست روت گوشی های اکسپریا استفاده کنید!
سلام گوشی من اکسپریا p یا همونLT22i هستش من اندروید گوشیمو از2.3.7 به 4.0.4 ارتقا دادم میخاستم ببینم اگه گوشیمو روت کنم مشکلی برای اندروید گوشیم پیش نمیاد
در ضمن از چه روشی روت کنم 2.3
یا
4.0؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
شما اول ارتقا بدید بعد روت کنید!
مشکلی برای گوشی شما پیش نخواهد آمد!
عاغا پدرم در اومد گوشیمو چجوری روت کنم ؟
XPERIA Z C6603
Android v4.4.4 kitkat
پاسخ:
عاغای عزیز! از روش زیر برای روت گوشیتون استفاده کنید:
من گوشی اکسپریا میرو دارم eroot رو دانلود کردم ولی وقتی با usb وصل می کنم اصلا تشخیص نمی ده گوشی وصلم گزینه هایی هم که گفتید روشن کردم
پاسخ:
شما احتمالا درایور های گوشی رو به طور صحیح نصب نکرده اید!
سلام.خیلی شیوا و قشنگ توضیح دادید ممنون. من تونستم گوشیمو روت کنم سونی اکسپریا c .با استفاده از روش گوشی های 2013
سلام. من اکسپریا st21i2 دارم. برنامه های روت دانلود میشه ولی باز نمیشه اصلا. هرکاری می کنم نمیتونم. میشه کمکم کنید؟
پاسخ:
نرم افزار های رو ت فشرده شده اند و باید با نرم افزار RAR در اندروید و یا winrar در ویندوز از حالت فشرده خارج شوند!
من گوشیم با هر برنامه ای که تو اینترنت بود روت نمیشد ولی دیروز گوشیمو بردم بیرون بعد از 40 دقیقه روتش کرد میخوام بفهمم با چه برنامه ای روتش کرد لطفا جوابمو بدید مررسی Z1 ورژن 4.4.4 بیلدنامبر 108
پاسخ:
من توی دخل اون آقا نبودم بدونم ولی روش های زیادی هست ولی تاکید بر نشکستن بوتلودر هستش وگرنه با شکستن بوتلودر روت کردن کاری بسیار آسان است!
سلام چرا نمیتونم به منوی ریکاوری برم گوشیم اکسپریاz1
پاسخ:
اصلا منوی ریکاوری نظیر cwm رو نصب کردید؟؟؟
عموم یه گوشی اورد برام به اسم اچ تی سی 1..گف فارسیش کن .حالا من فارسی ساز مورلوکال که معمولا باهاش فارسی میکنن رو زدم ولی رو این گوشی جواب نمیده.ینی گزینه ی پرشین رو نداره...از قسمت کاستوم هم استفده کردم برا اوردتش منتهی غیر فعال بودش و اعمال نمیشد اگه راه حلی داره میشه بگی ......بعضیا میگن رام فارسی فلش کنین روش...خب این رام رو میشه با فلش تولز زد؟ و از کجا گیرش بیارم...دستت
پاسخ:
نرم افزار فلش تولز برای گوشی های سونی است و برای فلش رامهای htc از برنامه های مربوط به htc که خیلی شناختی نسبت به آن ها ندارم استفاده کنید!
همه رو گفتم دیگه چی باس گم
خب باشه...من نسخه ی اندرویدم رو گفتم و بیلدرش رو هم گفتم...الان یه هفته س دورشم که روتش کنم و سوپر اس او هم همونطور که میدونید نصب شده و هر برنامه ای که نصب شده یا میکنمک اون یه جورای هشدار میده و میاد پایین صفحه..راستیتش من از برنامه ی روت چکراستفاده کردم به انگلیسی نوشته بود که متاسفم و از این حرفا بعدش با چندتا برنتمه مپ eroot و اینا امتحان کردم فاده نداشت رفتم سراغ فلش تولز و نصب رام و کرنل و این حرفا بعد صفحه ی ریکاوریش اومد و ...دوباره از روت چکر استفاده کردم ایندفه زد روت شده ولی یهبار خاموش روشنش کردم و باز امتحان کردم دوباره زد متاسفم گوشیت روست نیست الان دوبار هستش که همین اتفاق برام افتاده دیگه ناامید شدم ازش..الان شما بگید من چیکار کنم
پاسخ:
اگر شما منوی ریکاوری نصب کرده اید مشکل حل است و فقط کافی است نسخه قابل نصب supersu از طریق ریکاوری را دانلود کرده و نصب کنید!
من گوشیم اکسپریا گو هستش واندرید4.1.2 من الان یه نیم ساعت هست که منتظرم روت شه والان نوشته*daemon started successfully *خیلی طول میکشه که ایادارم درست میرم ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
شما بایستی صبر کنید و اگر پروسه ادامه نیافت مجددا اجرا کنید!
سلام من تمام کار هایی که گفتین کردم
گوشیم xperia c هستش آنروید 4.2
کلیک روت زدم یه خورده تول کشید بعد دوباره یه کلیک روت امد انم زدم اما هیچ اتفاقی نیوفتاد چرا؟؟
پاسخ:
شما طبق مراحل زیر پیش برید، احتمال زیاد جواب خواهید گرفت!

Steps to Root Sony Xperia C on Android 4.2.2 Jelly Bean

1. First, you have to download rooting software for Sony Xperia C on your PC.

2. Go to the settings of your Sony Xperia C and enable USB debugging.

3. Now you have to connect your Xperia C with your PC via USB cable.

4. Now you have to transfer the rooting file (downloaded in STEP 1) to your Sony Xperia C.

5. Launch the rooting file on your Xperia C after installing it.

6. You have to choose “SuperSu” on your Sony Xperia C after launching the file.

7. Now you have to choose “Gandalf exploiter” on your Xperia C.

8. You have to reboot your Xperia C after completion of rooting proccessf

حتی با فلش کردن کرنل و رم و صفحه ی ریکاوری هم امتحان کردم...نشد...ینی یه بار کردم بعد با checker root ازماش کردم.زد روت شده.بعد چهار روز بازم امتحان کردم ولی دیگه میزنه روت نشده.برنامه ی supersu هم اومده رو گوشیم.و هرچی برنامه نصب میکنم میگه واگذار شود یا رد و از این حرفا.اینا رو گفتم که با توجه به اینا راهنمایم کنین..ممنون میشم اگه همینی که اینجا جواب میدین به ایمیلمم بفرستین چون من کمتر میرم دور کامپیوتر ولی ایمل رو رو گوشیم نصب کردم خودش صدا میزنه.باتشکر
پاسخ:
سلام، با عرض معذرت ب دلیل مشغله کاری بسیار بالا امکان پاسخ از طریق ایمیل برایم مقدور نیست و از این بابت پوزش می خواهم!
اما در رابطه با مشکل شما اگر برنامه supersu پیغام دادن دسترسی روت یا رد دسترسی را میدهد(فرضا در اجرای برنامه های نیازمند روت) که گوشی شما با موفقیت روت شده است وگرنه بایستی دقیق تر وبا پرهیز از کلی گویی مشکلتون و نحوه انجام کارهایی ک کردید رو بیان کنید تا راهنماییتون کنم!
حالا چیکار کنم من
والا ورژنش 4.0.4
build nummber:4.1.b.0.631
سلام من از روش سال2013 رفتم ولی ارور زیر رو میده
the system cannot find the path specified
لطفا کمک کنیذ
مرسی
پاسخ:
سلام چک کنید ببینید درایورهای گوشی شما به صورت صحیح وکامل نصب شده است یا خیر!
شما میتوانید از روش روت بدون نیاز به pc هم استفاده کنید!
سلام من گوشیم رو روت کردم و با root explorer , root browser نمیشه فایل دیتا رو باز کرد لطفا کمک کنید من گوشیم رو با kingo root ، روت کردم
پاسخ:
سلام، شما نرم افزار supersu رونصب کردید وآیا آخرین نسخه هست؟
سلام....من xperia neo l دارم ...برنامه های که شما تو این سایت گذاشتید رو امتحان کردم هیچکدوم جواب نداد.هم erootو هم برنامه ای که بدون اتصال به کامپیوتر روت میکنه رو نصب کردم ولی وقتی میزنم رو گزینه ی make it ra 1nپررنگ میشه منتهی هیچ عکس العملی نشون نمیده و عمل نمیکنه ....برنامه های دیگه اعم از SRSRoot وKingo و دوتا برنامه ی دیگه که اسمشون تو خاطرم نیست رو امتحان کردم/ولی هیچکدوم از اونا هم عمل نکردن ونتونستن دردی از من دوا کنن وخلاصه گوشی من روت نشد با وتمام تلاشهای که انجام دادم..میخواستم خواهش کنم راهنمایم کنید .همین...ممنون
پاسخ:
سلام، لطفا ورژن اندروید و بیلدنامبرتون رو ذکر کنید.
سلام خوبین ؟ خسته نباشید
شرمنده من سونی t2 ultra دارم با اندروید 4.4.2
گوشیم و از طریق فلش تولز خواستم روت کنم روت کرد و برنامه ی سوپر یوزر نصب شد.
اما مشکل اینجاست برنامه روت چک میگه گوشیت روت نیست . برنامه هایی هم ک نصب میکنم پیغام میدن گوشیت روت نیست
میشه کمک کنید ؟
Android version: 4.4.2
Build number: 19.1.c.0.116
پاسخ:
سلام، شما نرم افزار سوپر یوزر رو آپدیت کنید احتمالا مشکلتون حل خواهد شد!
سلام من اکسپریا آیون دارم نمیتونم روتش کنم میشه به من کمک کنید
پاسخ:
سلام، میشه بفرمائید از کدوم روش برای روت استفاده می‌کنید تا راهنماییتون کنم؟
حافظشم زیاد میشه ایکسپریاال؟چون مموری نمیخوره!امکان داره هنگ کنه؟
پاسخ:
خیر با اینکار حافظه گوشی اضافه نمی‌شود؛ خیر هنگ نمی‌کند!
ایا xperia sola با این روش ها روت میشه
پاسخ:
سلام؛‌ تست بفرمائید!
سلام. من گوشی اکسپریا سی دارم
آندروید 4.2.2
اولا می خواستم بدونم آپدیت کردن گوشی با روت کردن گوشی چه فرقی داره؟
بعد اینکه واسه روت کردن از اول چیکار باید کرد. من زیاد آشنا نیستم با این کار... مرسی
پاسخ:
سلام،‌ آپدیت کردن شامل به روز رسانی های نرم افزاری و رفع مشکلات احتمالی موجود در نسخ اندروید موجود روی اسمارتفون هاست که معمولا شرکت های تولیدکننده تلفن همراه برای اسمارت فون هایشان ارائه می‌کنند.
ولی روت کردن نوعی دسترسی به ریشه و فایلهای سیستمی گوشی و ایجاد تغییرات در آن‌هاست که به صورت پیش فرض در گوشی ها غیر فعال است.
پدررررررررم درومد ولی بالاخره بعد از دو روز تلاش الان روت شد ..
xperia z
مرررررررررررسی
سلام من اکسپریا یو دارم میترسم لطفا راهنمایی ام کنید اگه روت شه چجوری بفهمم
پاسخ:
نترسید هیچ مشکلی برای گوشی شما پیش نخواهد آمد!
سلام گوشیم ایکسپریا ال هس باروت کردنش اشکالی که پیدا نمیکنه؟
پاسخ:
سلام، خیر با روت کردن مشکلی در عملکرد گوشی شما پیش نمی آید!
سلام گوشیم سونی ال هست.برنامه رونصب کردم بعدازاجراش یه سره داره ریستارت میشه....چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام، از سایر روش ها نظیر vroot یا eroot استفاده کنید ببینید جواب میگیرید یا نه!
ورژن اندرویدتون رو هم بگید تا بهتر بتونم کمکتون کنم!
سلام خسته نباشی گوشی من XPERIA L اگه می خوام روت کنم تمام حافظه برنامه ها و شماره هام پاک میشه ایا با تشکر از شما جواب بدین ممنون میشم
پاسخ:
سلام، باعمل روت کردن چیزی پاک نمی شود!
من با خوندن این آموزشی ها یه خورده ترسیدم . تازه اکسپریا سی تو هیچ سایتی اسمش تو قسمت گوشی های تست شده نبود .
و باید بگم کل نیاز من از روت کردن گوشی پاک کردن نرم افزار هایی هست که بهشون نیاز ندارم و ۳ صفحه از منوی گوشی منو پر کرده . حالا از شما یه راه حل میخوام…
پاسخ:
راه حل قطعی من به شما اینه که شک نکن و بدون کوچکترین ترثسی گوشیت رو روت کن،با روت گوشیت می تونی سقف تقاضات از این امکان بی نظیر رو خیلی بیشتر از پاک کردن نرم افزارهای اضافی بالا ببری!
هر دو روش را برای xperia neo l استفاده کردم جواب نداد
ث روت دکمه روت را نشان نمی دهد
پاسخ:
روش سوم که بدون نیاز به pc هست رو چی؟امتحان کردید؟
من با Eroot اکسپریا مینی اندروید 4.0.4 رو روت کردم به راحتی یک کلیک و چند ثانیه
سلام گوشی من xperia sp هست از روش اخر رفتم نشد با نرم افزار vroot هم گوشیم روت نشد لطفا راهنماییم کنید.
گوشیم ورژن ۴.۳ بیلد۲۰۷هست.
ممنون
xperia c با هیچکدوم از 3 روش رووت نشد !!! باید چیکار کرد ؟؟؟
پاسخ:
سلام طبق توضیحات زیر عمل کنید:
1. درایور گوشیتون رو به صورت صحیح روی سیستم نصب کنید. (بسیار مهم!)
2. تیک گزینه usb debugging رو از قسمت developer option فعال کنید.
3. گوشیتون رو به Pc متصل کنید.
4. فایل روبرو را دریافت کنید و از حالت فشرده خارج کنید: دانلود
5. فایل Sony Xperia C Root.exe رو اجرا کنید. خود برنامه تمامی کارها را انجام خواهد داد.
اگر نتیجه گرفتید در همین پست اعلام کنید.

سلام ی سوال فنی داشتم
از کجا میشه فهمید گوشی روت شده یا نه؟؟؟؟
پاسخ:
از نرم افزار root checker استفاده کنید.
سلام بلاخره اکسپریا زد بد قلق روت شد دمتون گرم، میبوسمتون
دستت درد نکنه
عالی بود
روی اکسپریا مینی تست کردم و روت شد
سلام آقا خسته نباشید
1-من گوشی Sony Xperia L دارم و گزینه debugging usb رو اصلا نمیتونم پیدا کنم میشه کامل راهنماییم کنید ? روت لازمم و روش بدون کامپیتر (Farmroot ) رو هم نتونستم انجام بدم بعد اگه میشه توضیح کامل تری بدید من گوشیمو روت کنم دعاتون میکنم منتظرم
پاسخ:
سلام؛ شما به قسمت about گوشیتون از منوی setting برید و 5 الی 6 بار روی نوشته build number گوشیتون کلیک کنید. خود گوشی مینویسه شما چندمرحله تا developer شدن فاصله دارید. پس از اینکار منوی developer options برای شما فعال خواهدشد.
سلام درaccessibilityمن دولوپینگ نیس هیجا گوشیه نیس چکار کنم برا روت
راهنماییم کنید ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام؛ شما به قسمت about گوشیتون از منوی setting برید و 5 الی 6 بار روی نوشته build number گوشیتون کلیک کنید. خود گوشی مینویسه شما چندمرحله تا developer شدن فاصله دارید. پس از اینکار منوی developer options برای شما فعال خواهدشد.
سلام من گوشیم سونی زد آر با اندروید جدیدش یعنی4.4.2چطوری میتونم روتش کنم؟
پاسخ:
سلام؛ شما از روشی که در انتهای همین پست تحت عنوان روت تمامی گوشی ها از هر برند و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به pc استفاده کنید. ان شاالله جواب میده!
سلام من xperia arc s دارم و روتش برای من خیلی مهمه ولی کانکتورش خرابه و به پی سی وصل نمیشه اگه مشکلمو حل کنید ممنون میشم
پاسخ:
با روش آموزش داده شده در پست زیر بدون نیاز به PC و اتصال کانکتور، گوشی خود را به راحتی آب خوردن روت کنید:
سلام گوشی من اکسپریا ال هست روت میشه
راستی این فایل ها را با موبایل دانلود کنیم یا کامپیوتر
یا میشه با موبایل دانلود کرد انتقال داد کامپیوتر بعد رووت کنیم.
با تشکر به سه تا سوال من جواب دهید خیلی زود ببخشید من عجله دارم
پاسخ:
سلام؛
1. برای روت گوشی خود به این مطلب مراجعه کنید: اینجا
2. تفاوتی نمی‌کند با چه چیزی دانلود می کنید.
3. روشی که برای روت معرفی کردم نیازی به کامپیوتر ندارد.
ســـــلام
دمت گرم بالاخره گوشیم روت شد
Xperia SP
پاسخ:
سلام؛ باعث خرسندی ماست!
سلام
اقا ما هم روش اولی رو تست کردیم هم دومی.
تو روش اول که با Eroot بود کلا" گوشیم نمیومد نمیدونم چرا نرم افزار گوشیمو نمیخونه چون من راحت میتونم از کامپیوترم به گوشیم چیز میز بریزم با USB ولی این برنامه جواب نداد.
تو روش دوم هم تو Waiting for device گیر میکنه و بعدش اصلا" هیچ اتفاقی نمیوفته.
لطفا" راهنمایی کنید من که دیگه مغزم باد کرد.
گوشیمم xperia z هستش با اندروید 4.2.2
لطفا" کمک کنید
پاسخ:
شما از روش روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید که به تازگی در انتهای همین پست معرفی شده استفاده کنید و به راحتی گوشیتون رو روت کنید. در این روش شما نیاز به pc ندارید و با نصب یک نرم افزار روی گوشیتون این امکان فراهم میشه که بتونید supersu رو روی گوشیتون نصب کنید و از امکانات روت گوشیتون استفاده کنید.
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ میثم مرشد
دوست عزیزم سلام.میثم مرشد هستم و گوشیمو در عرض ده انیه به لطف تو رووت کردم.آهنگ احساس تقدیم به تو
پاسخ:
سلام دوست عزیزم؛ خوشحالم که به راحتی تونستی گوشیت رو روت کنی!
موفق باشی
mamnoon az amoozeshetoon ., besiar karbordi bood., hata saitaye be estelah bozorgam be in khoobi nadashtan in amoozesho
پاسخ:
سلام؛ خواهش می کنم این نظر لطف شماست.
سلام من از روش روت گوشی های 2013 برای اکسپریا زد ار با اندروید 4.3 و بیلد نامبر زیر استفاده کردم ولی بعد پیام زیر دیگه اصلا چیزی نمیاد ئرایور گوشی رو هم خود گوشی نصب کرده رو ی کامپیوتر
چکار کنم دیگه دارم دیوونه میشم کمک
waiting for divice
build number: 10.4.1.B.0.101
پاسخ:
سلام؛ شما از روشی که به تازگی در همین وبلاگ آموزش دادم استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به PC و نصب درایور و ... گوشیتون رو روت کنید.
این آموزش رو در اینجا ببینید: روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC
سلام
من از روش وی روت استفاده کردم ولی موقع وارد کردن کد در گوشی از روی کامپیوتر مشکل وجود داره اونم اینه که اولا چینی نوشته و دوما قسمت مربوط به کد در گوشی یه لحظه میاد و میره گوشی من زد آر با اندروید 4.3 هستش
پاسخ:
سلام؛ شما از روشی که به تازگی در همین وبلاگ آموزش دادم استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به PC و نصب درایور و ... گوشیتون رو روت کنید.
این آموزش رو در اینجا ببینید: روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC
آقا سلام. تو این روش easy rooting toolkit که گذاشتی فرقی نداره نسخه ی اندروید چی باشه؟؟ گوشی من xperia zr c5505 با اندروید 4.4 هست. مشکلی نداره؟ با این روش روت میشه؟؟
پاسخ:
سلام؛ روش easy root برای گوشیهای با ورژن اندروید 4.0.4 هست و برای روت گوشیتون باید از روش های دیگری نظیر روش vroot (توضیح داده شده در نظرات همین پست) یا شکستن بوتلودر و روت گوشی خود استفاده کنید.

سلام؛ شما از روشی که به تازگی در همین وبلاگ آموزش دادم استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به PC و نصب درایور و ... گوشیتون رو روت کنید.
این آموزش رو در اینجا ببینید: روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC
سلام
خسته نباشید
گوشیه من آکرو اس هست با اندروید 4.1.2
6.2b.1.96
روت کردنش به چه شکل هست ممنون میشم برام توضیح بدید
تشکر
پاسخ:
سلام؛ ببخشید بابت دیر پاسخ دادن!
شما در وهله اول از روش VRoot که روش نسبتا جامع و ساده‌تری هست برای روت گوشیتون اقدام کنید (در نظرات همین پست آموزشش موجوده)
و اگر جواب نگرفتید از روش گوشی‌های XPERIA 2013 استفاده کنید.
به زودی روش‌های جدیدتری برای روت‌کردن قرار خوام داد.

سلام؛ شما از روشی که به تازگی در همین وبلاگ آموزش دادم استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به PC و نصب درایور و ... گوشیتون رو روت کنید.
این آموزش رو در اینجا ببینید: روت تمامی گوشی ها از هر برندی و هر ورژنی از اندروید بدون نیاز به PC
ببخشید فایل درست شد.ولی نمیدونم چرا گوشیم بهش کانکت نمیشه تا اون دکمه بیاد..!؟
پاسخ:
سلام؛ چک کنید ببینید حالت USB Debugging را در گوشی خود فعال کرده‌اید یا نه (روش فعالسازی در آموزش گفته شده است!)
سلام.فایل E Root دانلود کردمو انگار فایلش مشکل داره...آخه فایلش اصلا پسوند نداره و اجرا نمیشه(ضمنا ویندوزم 7 هست 64 بیتی)
پاسخ:
سلام؛ فایل Eroot بارها تست ‌شده و مشکلی از نظر دانلود نداره و ضمنا با ویندوزهای 64 بیتی هم به راحتی کار می‌کنه!
من گوشیم xperia sp هست ولی توی لیست گوشی های روت شده ی 2013 ،اکسپریا اس پی با مدا نامبر C5302 با موفقیت روت شده ولی مدل نامبر من C5303 هست ممکنه روت بشه با این روش؟
پاسخ:
سلام؛ روش رو تست کنید و ببینید جواب میگیرید یا نه!
امکانش هست که روت بشه گوشیتون و اگر هم نشد مشکلی برای گوشیتون پیش نخواهد اومد!
اگه با روش XPERIA 2013 به نتیجه نرسیدید از روش Vroot که در نظرات آموزش دادم استفاده کنید.
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۵ امیر مسعود
سلام من گوشی xperia tx بااپدیت اندروید 4.3 دارم چطوری روتش کنم که فلش کردن و اینچیزا رو نخواد؟
راهنمایی کنید یه روش تست شده بگید لطفا
ممنون
پاسخ:
سلام؛ فکر می‌کنم برای گوشی‌هایی نظیر xperia v, t, tx روش مطمئن و قطعی بدون شکستن بوت لودر ارائه نشده ولی با این‌حال شما از روش‌های ارائه شده در همین پست (روش روت گوشی‌های سال 2013 در انتهای پست) و روش نسبتا موفق روت با نرم افزار Vroot که در پاسخ به نظرات سایر کاربران معرفی کردم استفاده کنید. ان‌شاء الله که نتیجه بده و گوشیتون بدون شکستن بوت لودر روت بشه! موفق باشید.
نرم افزار eroot رو دانلود کردم ولی انگار ناقصه ، نصب نمیشه
گوشیم xperia p , android 4.0.4
پاسخ:
سلام؛ لینک دانلود مشکلی ندارد و به راحتی قابل دریافت است. در ضمن شما باید نرم افزار eroot رو بر روی pc خود نصب کنید نه تلفن همراهتون!!!
شما همچنین می توانید از روش vroot که در نظرات همین مطلب (نظر قبل از شما) آورده شده گوشی خود را روت کنید.
کمک فوری
sony ion android 4.1.2 چطوری روت میشه؟؟؟؟
پاسخ:
  1. نرم افزار Vroot را از اینجا دریافت نمایید.
  2. حال فایل exe این نرم افزار را بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب نمایید.
  3. وارد منوی Settings گوشی اندرویدی خود شده و به انتهای منو اسکرول کنید (به سمت پایین بروید) باید به دنبال بخشی به نام Developer Option یا  debugg option یا عناوینی نظیر این باشید که این بخش معمولا در بالای بخش About گوشی است.
  4. وارد این بخش شده و تیک گزینه usb deugging را زده و هر پیغامی که دیدید تایید کنید .
  5. حال گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کرده و به اینترنت متصل باشید.
  6. گوشی شما توسط نرم افزار Vroot شناخته خواهد شد و در صورتی هم که شناسایی نشود درایور گوشی شما توسط نرم افزار دانلود خواهد شد.
  7. در پایان  مدل گوشی شما توسط نرم افزار شناخته خواهد شد و یک گزینه با نام روت برایتان مشخص می شود. با کلیک بر روی آن فرایند روت کردن بی دردسر گوشی شما شروع خواهد شد.
آقایی به خدا،دمت گرم
پاسخ:
خواهش می‌کنم؛ نظر لطف شماست
با سلام وخسته نباشید

من XPERIA t با اندروید 4.3 دارم تمام سایت ها رو هم گشتم اما نتونستم گوشیمو روت کنم لطفا را هنمایی کنید منو
پاسخ:
سلام ای کاش می‌گفتید تا چه سطحی از دانش روت کردن قرار دارید تا من بدونم تخصصی توضیح بدم یا ساده؛ با این‌حال روت این نسخه از اندروید گوشی T با برنامه های VRoot و غیره انجام‌پذیر نیست و یکی از معدود روش‌ها رو در فروم and-roid.ir دیدم که آدرسش رو براتون می‌ذارم برید مطالعه کنید ولی کمی فرایندش تخصصی هست. در فروم های خارجی هم مطالب بسیار است که اگر کارتون با فروم and-roid.ir راه نیوفتاد بگید تا اون‌ها رو هم ذکر کنم.
لینک آموزش: آموزش روت XPERIA T
گوشیم اکسپریا زد ار
با اندروید 4.3 لطفا راهنماییی کنید نتونستم روت کنم
اصلا تو قسمت ستینگ .developer tools نداره ک بخوام تیکusb debugging فعال کنم!!!
حتی توخود اتصالات وusb هم همچین چیزی نبود6
پاسخ:
شما باید برای فعالسازی قسمت developer tools گوشی خود، 5 الی 6 بار از قسمت about phone بر روی build number گوشی خود کلیک کنید. پس از ان پیغامی مبنی بر developer بودن شما نمایش داده می شود و این قابلیت مخفی در گوشی شما فعال میشود.
بعد از نصب نرم افزار روت گزینه که اشاره ب کلیک کردن روش میکنید برای من نمیاد گزینه روت گوشیم اکسپریا سی هست
پاسخ:
شما نسخه اندرویدتون رو چک کنید. اکسپریا C احتمالا نسخه ای بالاتر از نسخه 4.0.4 داراست و در این صورت باید از روش روت مربوط به ورژن اندروید خودتون استفاده کنید.
سلام.با عرض خسته نباشید
من گوشی sony z1 دارم اگه میشه بگید چطوری روتش کنم ممنون
پاسخ:
از لینک زیر استفاده کنید و مراحل را طبق گفته های نویسنده مطلب طی کنید. ان شاء الله مشکلتون حل می شه.

روت کردم .و superuser هم اومد اما هیچکدوم ازامکاناتی که بعدروت باید بیاد نمیاد مثلا میخام بازی که تو خود گوشی هست رو پاک کنم نمیشه
superuser رو باز میکنم مینویسه :there are currently no superuser app policies
پاسخ:
سلام؛ از اینکه توانستید با موفقیت گوشی تان را روت کنید خرسندم.
حضور برنامه superuser به این معناست که شما به همه امکانات روت در گوشیتان دسترسی دارید، ولی برای مثال برای پاک کردن بازی داخل گوشی خود به برنامه های جانبی نیازمندید که تنها در صورتی که دسترسی روت داشته باشند می توانند این کار را انجام دهند. برای انجام اینکار شما می توانید از نرم افزار Link2SD استفاده کنید. دقت داشته باشید اگر گوشی شما روت نمی بود نمی توانستید با این برنامه کاری از پیش ببرید!
موفق باشید :)
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۶ مهدی نریمانی
با سلام.اگه با این روش شما گوشی Xperia p Lt22i رو روت کنم، برنامه های گوشیم پاک نمیشن؟البته برای آندروید 4.0.4. لطفا جواب من را سریع بدهید عجله دارم.
پاسخ:
سلام!
پروسه روت کردن مشکلی برای سایر نرم افزارهای شما ایجاد نکرده و هیچ فایلی پاک نخواهد شد.
سلام من گوشی xpereya mini مدل ST15iبا اندروید 4.0.4 و شماره بیلد 4.1B.0.587دارم میتونم از روش شما گوشیم رو روت کنم مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ:
سلام، بله اینکار به راحتی از روش ذکرشده برای نسخه 4.0.4 اندروید، برای گوشی شما امکانپذیر است و هیچ مشکل فنی خاصی برای گوشی شما پیش نخواهد آمد!!!
سلام این سوبر یوزر تو گشیم نصب نمیشه چکار کنم اکسپریا یو
پاسخ:
سلام، کاش نسخه اندرویدتون و روشی رو ک برای روت گوشیتون استفاده کردید رو می گفتید تا دقیقا بتونم راهنماییتون کنم؛ با این حال. مسلما درمراحل اولیه روت نظیر نصب صحیح درایورهای گوشیتون ویا تنظیمات پیش از روت اشتباهی رخ داده؛ لطفا مراحل رو با دقت طی کرده و از نصب کامل درایور گوشیتون اطمینان حاصل کنید!!!
سلام برنامه باز نمیشه که نصب کنم ارور میده

کمممممممممممممممممککککک
پاسخ:
سلام؛ میشه واضح‌تر توضیح بدید کدوم برنامه باز نمیشه تا بتونم راهنماییتون کنم؟
سلام .تا حالا به هیچ سایتی نظرم رو ارسال نکرده بودم چون واقعا از این مطلب شما راضی بودم دلم خواست ازتون تشکر بکنم
پاسخ:
سلام؛ این نظر لطف شماست!
سلام.............برنامه eroot گوشی من........xperia ion را نمیخواند............ورژن امدروید من4.0.4 است
پاسخ:
لطفا قبل از اتصال گوشی خود به کامپیوتر از فعال بودن تیک usb debbugging از قسمت developer tools  و همچنین نصب بودن درایور گوشیتان روی کامپیوتر اطمینان حاصل کنید. درایور گوشیتان را میتوانید با سرچ ساده در گوگل پیدا کنید.
سلام...........بعد از اینکه دستگاه رو به کامپیوتر وصل کردم برنامه EROOT دستگامو نشناخت............چیکار کنم؟؟؟
پاسخ:
لطفا قبل از اتصال گوشی خود به کامپیوتر از فعال بودن تیک usb debbugging از قسمت developer tools  و همچنین نصب بودن درایور گوشیتان روی کامپیوتر اطمینان حاصل کنید. درایور گوشیتان را میتوانید با سرچ ساده در گوگل پیدا کنید.
سلام من یه گوشی Xperia L دارم که تو سال 2013 تولید شده وسیستم عاملش هم جیلی بین هست الا من باید اون روشی رو که تو پاسخ به نظر ها نگفتید برم یا همون روشی که ماله اندروید 4 هستش عایااااااااا؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام؛ عذر میخوام بابت اینکه دیر ب دیر سر میزنم به وبلاگم. در رابطه با گوشی شما باید از روش مخصوص به جیلی بین استفاده کنید:

برای Jellybean 4.1.2:
1. گوشیتون رو با کابل usb به کامپیوتر وصل کنید. همچنین حالت usb debugging رو فعال کنید (از developer tools)
2. از نصب درایور گوشیتون روی کامپیوتر اطمینان حاصل کنید. ممکنه این کار در ویندوز 7 یا 8 به طور اتوماتیک صورت بگیره. (این مرحله مهمه و باید حتما درایور گوشیتون به درستی نصب بشه و میتونید در صورت نیاز با یک سرچ ساده تو گوگل پیداش کنید.)
3. فایل motochopper رو دانلود کرده و اکسترک کنید و سپس فایل RUN.bat رو اجرا کنید و مراحل کاملا واضح هست. اگر درست پیش رفته باشید گوشیتون روت میشه.
چند نکته:
1. این روش روی گوشی xperia l تست شده و جواب داده!!! (شاید روی سایر گوشی های 2013 اکسپریا هم جواب بده)
2. این روش نیازی به فلش زدن کرنل و یا شکستن بوت لودر نداره و از این لحاظ بسیار راحته!!!

برای اندروید 4.2.2 مراحل نیاز به شکستن بوت لودر داره و از بیان اون در اینجا صرف نظر میکنم.

man roo z1 zadam nashod
;(
پاسخ:
دوست گرامی z1 جزء گوشی های سال ۲۰۱۳ است نه ۲۰۱۲ و طبیعتا روش های روت کردن متفاوتی هم دارد!
سلام /اقا گوشیمن اصلا روشن نمیشه گیر میکنه رو آرم سونی بالا نمیاد /اون وقت شما بفرماید چه جوری به تنظیمات گوشی برم و اون تیکusb رو فعال کنم؟
پاسخ:
دوست گرامی،سلام! شما تیک usb debugging رو بایستی قبل از انجام اعمال روت بزنید!!!
سلام
آقا تشکر بابت مطلب خوبتون ممنون
من واسه هرکی نظر نمیدم اما این وظیفه رو دیدم که حتما نظر بدم
پاسخ:
خواهش میکنم، نظر لطف شماست.
سلام
گوشی بنده با هیچکدوم روت نشد. مدل گوشیم xperia ion (LT28
پاسخ:
سلام؛ ورژن اندروید گوشیتان را ذکر نکردید!
این دو نرم‌افزار فقط بر روی نسخه 2.3 و 4.0.4 کار می‌کند.
اگر نسخه اندروید شما Jelly Bean 4.1 است می‌توانید از ابزار زیر برای روت آن استفاده کنید: دانلود کنید
توضیحات تکمیلی در رابطه با استفاده از این ابزار را در اینجا مطالعه کنید.
موفق باشید!
سلام
این روش ها قدیمی شده، دیگه جواب نمیده.
بهترین روش استفاده از Easy-Rooting-Toolkit استفاده کنید که از فروم XDA به آدرس
xda-developers.com
قابل دریافت هست.
نرم افزارهای مفید دیگه ای هم اونجا هستش که حتما به دردتون میخوره.
اگه سوالی بود در خدمتیم.
mohammadmoradi.one@gmail.com
پاسخ:
سلام
اگر کمی دقت کرده باشید روش بیان شده برای روت گوشی‌های دارای اندروید 4 دقیقا همون روش Easy Rooting Toolkit هستش!
به هرحال ممنون از نظرتون!
سلام
از شما به خاطر مطالب بسیار کاربردی و به روز تشکرات فراوان را دارا میباشم
احتمالا شما مهندس کامپیوتر یا عمران باشید!
درست حدس زدم؟
در کل تشکر میکنم
خداحافظ
پاسخ:
سلام مهندس؛‌ چه فرقی میکنه!
مهم اینه که یه گوشه ای به مردم خدمت کنیم.
خیلی وقت بود دنبال یه روش بودم که بدون شکستن boot loader بتونم گوشیمو روت کنم؛ ممنونم از آموزش خوبت!
پاسخ:
خوشحالم مفید واقع شده، موفق باشید!
سلام؛ با این روش فقط گوشی‌های XPERIA روت میشن یا برند‌های دیگه هم روت میشه کرد؟
مثل htc یا سامسونگ
پاسخ:
در مورد اندروید 2.3 من تا حالا چندین مورد گوشی سایر برندها نظیر HTC روهم روت کردم،اما سامسونگ رو تست نکردم! من حتی یک گوشی چینی متفرقه با سیستم عامل اندروید روهم با این نرم افزار روت کردم!!!
اما در مورد اندروید 4.0 فقط روی اکسپریاها جواب میده، روی Samsung Galaxy S Duos جواب نداد!
ممنون دادا؛‌ مفید بود
پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام؛ من از ویندوز 8 استفاده می‌کنم؛ موقع روت کردن ارور میده و میگه درایور‌های گوشیتون نصب نمیشه!!!
چیکار کنم؟
پاسخ:
شما ابتدا بایستی پست قبلی که راجع به نصب درایورهای بدون امضای دیجیتال در ویندوز 8 رو بخونی و بعد عمل روت کردن رو انجام بدی، به احتمال زیاد مشکلت رفع میشه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی