:: امیر یاوندحسنی ::

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

روزنوشت‌‌هایی در زمینه‌: فناوری اطلاعات، گرافیک، طراحی وب

ویژه های وبلاگ
خبرنامه وبلاگ

آدرس ایمیلتان را وارد کنید:

شبکه های اجتماعی
تائيديه پرداخت با Payline

win8logo

سلام دوستان؛ اگر شما هم جزء اون دسته از افرادی هستید که از ویندوز 8 نسخه (x64) استفاده می‌کنید حتما متوجه شدید که ویندوز 8 به صورت پیشفرض قابلیت نصب درایورهای بدون امضای دیجیتال رو غیرفعال کرده و شما نمیتونید اقدام به نصب این نوع درایورها بکنید!

قضیه زمانی وخیم‌تر می‌شه که درایور اکثر چاپگر‌ها، اسکنرها و خصوصا درایور اکثر نرم افزار های flash کردن موبایل و ... امضای دیجیتال ندارند. اما راه‌حل چیه؟ با ما همراه باشید.

1. کلیدهای ترکیبی win+c را بفشارید تا نوار استارت فعال شود و در آن گزینه Settings را انتخاب کنید.

1

2. بر روی گزینه Change PC Settings کلیک کنید.

2

3. در پنجره‌ی بازشده ابتدا تب General را برگزیده و سپس روی گزینه Restart Now کلیک کنید.

3

4. در پنجره Choose an option گزینه Troubleshoot را برگزینید.

4

5.گزینه Advanced options را از پنجره Troubleshoot انتخاب کنید.

5

6. گزینه Startup settings را از پنجره Advanced options انتخاب کنید.

6

7. بر روی گزینه Restart کلیک کنید؛ در این لحظه سیستم شما ریست شده و مجددا بالا می‌آید.

7

8. و در انتها پس از مواجهه با صفحه Startup settings گزینه هفتم (Disable driver signature enforcement) را با فشردن عدد 7 از قسمت Number keys یا کلید F7 انتخاب کنید.

8

حال می‌توانید درایورهای خود را به راحتی و بدون خطا نصب کنید و از ویندوز 8 (x64) خود لذت ببرید.


اگر این مطلب را می‌پسندید آن‌را در گوگل محبوب کنید:

نظرات  (۴)

سلام
من یه کارت اسیلوسکوپ دارم که موقع نصب دقیقا اشکال امضای دیجیتالی میده
ویندوز من 64 بیتی 7 (سون) هستش
میشه راهنمایی کنید توی ویندوز سون چیکار باید کنیم؟
پاسخ:
نصب درایورهای فاقد امضای دیجیتال در ویندوز 7 عموما با یک پنجره قرمز رنگ به نمایش در میاد که نصب و یا عدم نصب برنامه رو از شما می‌پرسه!
امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم چون این پست مربوط به ویندوز 8 می‌شه که به طور پیشفرض نصب درایورهای فاقد امضای دیجیتال رو غیرفعال کرده!
سلام،یه سوال؟
برای نصب هر درایور باید این پروسه رو طی کنیم یا یک بار کافیه؟؟؟
پاسخ:
سلام، یک بار طی پروسه کافیست!
salam dada
merc, hal dadi
man be khatere chapgaram majbur shode budam gheyde win8 X64 ro bezanam
movafagh bashi
پاسخ:
خوشحالم که مفید فایده واقع شده!
ممنون از آموزش خوبتون، خیلی به دردم خورد!
خیلی دنبال همچین چیزی بودم چون من تو کار فلش رام برای گوشی‌های XPERIA هستم و برنامه Flashtool هم جزء برنامه هاییه که درایورهاش فاقد امضای دیجیتاله!
بی صبرانه منتظر آموزش‌های بعدیتونم!
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم؛ این وبلاگ سعی بر این داره تا بیشتر ناگفته های دنیای اینترنت و چیزهای جدید رو ارائه کنه
چشم انتظار نظرات سازنده همتون هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی